~ 48. NIEBEZPIECZEŃSTWO W KRAINIE DZIKICH GÓR ~



Akcja rozpoczyna się w krainie dzikich gór przyjaciele są otoczeni przez dzikie zwierzęta i nie mają dokąd uciec, al. Tymmi wpada na genialny pomysł, grupa wraca i przechodzi pułapkę, którą wpadają potwory, podczas ucieczki Layla oddziela się od grupy, uciekając natrafia na przepaść, dzięki której pokonuje potwora, lecz sama wpada do przepaści, niestety nie może się wydostać, a tymczasem przyjaciele docierają do rzeki i orientują się, że nie ma z nimi Layli, a wiedźmy uwalniają potwory z sieci i wyruszają w pogoń. Przyjaciele wyruszają przyjaciółce na pomoc, dzięki Lokit znajdują miejsce, którym zaginęła Layla, Bloom i wróżki idą na poszukiwania, a reszta grupy przygotowuje pułapkę na Trix. Samotna Layla dociera do ciemnej jaskini, w której czuje się samotna i wystraszona. Musa dowiaduje się, że polują na Bloom, a tymczasem potwory wraz z wiedźmami zbliżają się do pułapki, wszyscy są gotowi, a wiedźmy wpadają w pułapkę. W między czasie, Layla walczy ze swoimi słabościami, dzięki przezwyciężeniu swoich lęków, Layla zdobywa swoją broszkę charmixu z nową mocą i wydostaje się z jaskini. Po wydostaniu się natrafia na Bloom i wróżki, w drodze powrotnej wróżki zaraziły się pyłem z purchawek. Na polanie, dzięki sprytowi i i inteligencji Tymmiego wiedźmy zostają pokonane, a Tecna przezwycięża swój żal i niechęć do chłopaka, dzięki temu otrzymuje swoją broszkę charmixu z nową mocą, a do reszty dołączają Bloom i Layla, wszyscy się świetnie bawią, po udanych wakacjach wracają do Alfei.





AUTOR: BANDULKA
KOREKTA: wkrótce



« POWRÓT «